I Love Gratis

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Anonym Anonymt - 14 oktober 2010 15:05

Börjar väl bloggen direkt med gratistips!

 Hemsidan GratisBio är väldigt populär! Men vill ändå passa på att tipsa om den för nog finns det någon allt som missat det?

 

Gratis bio går ut på att samla poäng genom att utnyttja erbjudanden, klicka på länkar, vara aktiv, få hem varuprover, delta i tävlingar, värva vänner och mycket mycket mer.

Poängen man sedan tjänat in kan man växla in mot biobiljetter, presentkort (finns presentkort att beställa till dom flesta välkänka affärerna) man kan även växla in poängen mot coola prylar, allt från handvärmare till att få prova på fallskärmshoppning.

 

Gratis bio passar alltså vem som helst!

 

Klicka här eller på bilden för att komma till GratisBio!

Av Anonym Anonymt - 14 oktober 2010 15:00

Den här bloggen kommer endast handla om allt som är gratis!

 

Jag vet att i dagens samhälle finns det folk som är helt tokiga i gratissaker, och här alla vänner, här får ni en hel j*kla blogg med bara gratis gratis gratis! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Det finns en rad med gratisbloggar men endå tycker jag att det behöver en ännu bättre! Här har ni den, jag letar upp allt som är gratis, ni tipsar om vad som är gratis osv osv! Ta del av mina dagliga tips till gratis livet.


GRATIS ÄR GOTT!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards