I Love Gratis

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Anonym Anonymt - 15 oktober 2010 12:01

Dags för mig att tipsa om en till superbra gratissida!

Kanske mest för tjejer, men nog finns det väl få saker killar vill ha där också, eller varför inte ge bort till mamma eller flickvännen, aja whatever.

 

Sidan har samma princip som Gratisbio -  Samla poäng, få presentkort och liknande.

Man samlar poäng genom att klicka på hemsidor, värva, vara aktiv, delta i undersökningar, och sånt, ALLT ÄR HELT GRATIS :D

Och det bästa, du FÅR presentkort.

 

Sidan heter GratisMakeup.se, du förlorar inget på att bli medlem så bli det på en gång!

 

Klicka HÄR eller på någon av bilderna för att komma direkt till GratisMakeup.se

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Det finns en rad med gratisbloggar men endå tycker jag att det behöver en ännu bättre! Här har ni den, jag letar upp allt som är gratis, ni tipsar om vad som är gratis osv osv! Ta del av mina dagliga tips till gratis livet.


GRATIS ÄR GOTT!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards